كالاحراج47

۱۸ بازديد

خريد پستي كيف لوكس زنانه

خريد اينترنتي كيف زنانه شيك مدل لويي ويتون

 
 
خريد پستي كيف زنانه جادار و شيك ,  خريد كيف زنانه , خريد كيف زنانه لوييس ويتون , خريد كيف زنانه لويي ويتون , خريد كيف , كيف زنانه , خريد اينترنتي كيف زنانه ,
 
 
 
آيا دنبال يك كيف شيك و مناسب و زيبا هستيد؟ آيا دوست داريد كه يك كيف لوكس و مدل داشته باشيد؟
آيا دوست داريد كه يك كيف شيك و جادار و در عين حال جموجور داشته باشد؟
آيا دوست داريد كه براي خانومتان يك هديه زيبا و مناسب بگيريد؟
يا شايد خيلي سخت پسند هستيدو هر طرحي را نميتوانيد پسند كنيد و دنبال يك كيف متفاوت هستيد؟
كيف زنانه چرمي مدل لويي ويتون  Morgan همه خواسته هاي شما خانومها ودختراي به روز و باكلاس مارا از يك كيف خوب و شيك و مدل روز فرآهم ميكند.
اين كيف باطراحي بسيار زيبا و شيك و جادار خود ميتواند شمارا در هرجمعي متفاوت نشان بدهد.
جنس اين كيف از چرم بسيار مطلوبي توليد شده كه در برابر سرما و گرما پوسته پوسته نشده و داراي دوام و كيفيت بسيار خوبي نيز ميباشد.
 
اعتماد شما بزرگترين سرمايه ماست.اين فقط يك شعار نيست...
 
فروشگاه اينترنتي www.kalaharraj.ir
 
 
 
 
 
 
 

كيف زنانه لويي ويتون مدل Morgan

طراحي بسيار جادار و شيك

عرضه شده در رنگ هاي مشكي، قهوه اي، صورتي و كرم

داراي لوگوي برجسته و تراشيده شده و همچنين لوگوي فلزي LV

قيمت : 48000 تومان

 

خريد اينترنتي كيف زنانه مدل 2016

لويي ويتون نام آشنايي است كه همواره با به زبان آوردنش كالاهاي لوكس و پرطرفدارش در سراسر جهان در ذهن تداعي ميشود. اين شركت جز موفق ترين شركت ها در زمينه مد و توليد محصولات لوكس در جهان است. نخستين بار شركت لويي ويتون توسط فردي به همين نام پايه گذاري شد.

كيف زنانه LouisVuitton مدل Morgan جنسي از چرم مصنوعي با كيفيت بالا، دوخت تميز و ظاهري زيبا دارد و داراي رنگ بندي مشكي، قهوه اي، كرم و صورتي مي باشد.
كيف زنانه LouisVuitton مدل Morgan يك كيف روزمره اسپرت/مجلسي مي باشد و از يك بند دستي و يك بند رودوشي برخوردار بوده و داراي يك محفظه بزرگ اصلي زيپدار و دو محفظه كوچك زيپدار پشت و جلوي كيف مي باشد. اين كيف داراي درب با قفل چرخشي نيز مي باشد.

از ويژگي هاي كيف زنانه LouisVuitton مدل Morgan داشتن فرم شيك و جمع و جور مي باشد كه در عين حال از فضاي نسبتا خوبي نيز برخوردار است.اين كيف داراي لوگوي برجسته و تراشيده شده و همچنين لوگوي فلزي LV بر روي درب و همچنين در مكان قفل كيف مي باشد.
همچنين ويژگي ديگر كيف زنانه LouisVuitton مدل Morgan داشتن هر دو بند دستي و رودوشي مي باشد كه مي توانيد اين كيف را هم در دست بگيريد و هم بر روي دوش خود بياويزيد.

قيمت : 48000 تومان

ويژگي هاي كيف زنانه لويي ويتون مدل Morgan:
- برند: LouisVuitton
- مدل: Morgan
- جنس: چرم مصنوعي
- سايز حدودي: 10*34*29 سانتي متر
- محفظه اصلي: داراي يك محفظه اصلي بزرگ زيپدار
- داراي دو محفظه كوچك زيپدار پشت و جلوي كيف
- داراي بند دستي
- داراي بند رودوشي
- داراي درب با قفل چرخشي
- داراي لوگوي برجسته و تراشيده شده و همچنين لوگوي فلزي LV
- رنگ بندي: مشكي،قهوه اي،كرم،صورتي (امكان انتخاب رنگ هنگام تكميل فرم سفارش)
 

خريد پستي كيف چرم زنانه ارزان

 
خريد پستي كيف , خريد اينترنتي كيف زنانه , خريد آنلاين كيف چرم زنانه , خريد ارزان كيف زنانه  , خريد آنلاين كيف زنانه مدل روز ,  خريد پستي كيف چرم مدل لويي ويتون , خريد پستي كيف با مارك معروف , خريد كيف  زنانه چرم درجه يك ,
 
 
 
روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

قيمت : 48000 تومان

  • admin admin

كالاحراج45

خريد پستي ساعت مچي گارانتي دار

خريد ارزان ساعت مچي مردانه

 
 
 
خريد پستي ساعت مچي مردانه ضمانت دار خريد اينترنتي ساعت مچي مردانه , خريد ساعت مچي , خريد ساعت رادو , خريد ساعت مچي , خريد ساعت مردانه , خريد اينترنتي ساعت مچي , خريد ساعت
 
 
 
آيا دنبال يك ساعت مردانه شيك و زيبا ودرعين حال با كيفيت هستيد؟
آيا از مطمئن بودن جنس و كيفيت ساعت هايي كه استفاده ميكنيد رضايت آنچناني نداريد و دنبال يك ساعت خوب و گارانتي دار هستيد؟
آيا دنبال يك ساعت زيبا با قيمت مناسب و ارزاني هستيد؟
يا دنبال يك ساعت خوب با برند معروفي هستيد و دوست داريد در هر جمعي خود را متفاوت نشان بدهيد؟
يا دنبال يك هديه شيك و زيبا براي همسر خود در روز تولد يا روز ازدواجتون هستيد؟
همه خواسته هاي خود را در ساعت مچي rado مدل adolf ميتوانيد بيابيد...
اين مدل از ساعت بسيار زيبا و متفاوت بوده و در عين شيك بودن بسيار سبك هم ميباشد و از لحاظ كيفيت در حدي قرار دارد كه فروشگاه اينترنتي ما www.kalaharraj.ir بمدت يكسال آن را ضمانت تعويض كرده و در صورت نارضايتي و خراب شدن آن ميتوانيد آن را برگشت بدهيد.
هديه اي بسيار شيك و مناسب براي مناسبت هاي مختلف...
 
براي خريد اين محصول ميتوانيد روي دكمه خريد پستي كليك كنيد.
 
اعتماد شما بزرگترين سرمايه براي ماست.
 
با ما كيفيت محصول را تجربه كنيد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ساعت مچي Rado مدل Adolf

داراي تقويم روز شمار

طراحي فوق العاده شيك و مدرن

داراي يك سال گارانتي تعويض

قيمت : 27000 تومان

 

خريد اينترنتي ساعت مچي مردانه باكيفيت

 

رادو نام شركت ساعت‌سازي سوئيسي است. شركت رادو سالانه حدود نيم ميليون ساعت توليد مي‌كند و از محبوب ترين و معتبرترين كمپاني هاي توليد ساعت در دنيا مي باشد.

ساعت رادو مدل Adolf يكي از جديدترين و شيك ترين ساعت هاي عرضه شده كمپاني معتبر رادو مي باشد. اين ساعت داراي تقويم روز شمار بوده و بند آن نيز بسيار منعطف مي باشد. از ديگر ويژگي هاي اين ساعت سبك بودن آن مي باشد و بسيار مناسب مي باشد براي افرادي كه از ساعت هاي سبك استفاده مي كنند. ديگر ويژگي اين مدل حك شدن نام Rado بر روي بند ساعت مي باشد. اين ساعت براي اولين بار در ايران با قيمتي استثنايي و 1 سال گارانتي تعويض توسط فروشگاه ميهن استور عرضه شده است.

قيمت : 27000 تومان

 

خريد ساعت مچي طرح سه موتوره

 
ويژگي هاي ساعت مچي Rado مدل Adolf:
- برند: Rado
- طرح: Adolf
- جنسيت: مردانه
- موتور: طرح سه موتوره
- فرم صفحه: صفحه گرد عقربه اي
- ميزان مقاومت در برابر آب: در حد شست و شوي دست
- تاريخ شمار: دارد
- يك سال گارانتي تعويض

 
خريد اينترنتي ساعت مچي مردانه اسپورت , خريد پستي ساعت مچي مردانه بند نرم , خريد اينترنتي ساعت مچي ارزان قيمت , خريد انلاين ساعت تقويم دار خريد اينترنتي ساعت جوانان , خريد پستي ساعت مچي تبليغ شده از ماهواره ,
 
 
 
 
روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

قيمت : 27000 تومان

  • admin admin

كالاحراج38

خريد اينترنتي ميني پنكه usb دار

خريد پستي پنكه كوچك لپ تاپ

 
 
ديگر در موقع كار با كامپيوتر و يا لپ تاپتون در منزل يا محيط كاريتون در فصول گرما نگران گرماي محيط كاري خود نباشيد. ميني پنكه هاي usb دار با قابليت اتصال به كامپيوتر يا لپ تاپ هايتان ميتواند محيطي كاملا خنك و مطبوعي را براي شما فرآهم آورده وشما بتوانيد فعاليت هاي روزانه خود را به نحو احسن و با شرايط آب و هوايي بسيار مناسب ادامه بدهيد.
اين پنكه ها از لحاظ اندازه و حجم و وزن بسيار كوچك وسبك بوده و  ب طبع حمل آن بسيار آسان ميباشد.اين مدل از ميني پنكه ها داراي طراحي بسيار زيبا و شيك نيز بوده از كيفيت جنس و موتور بسيار عالي برخوردار است.
طراحي شده براساس تكنولوژي نوين و مدرن
براي خريد اين محصول از فروشگاه اينترنتي ما روي دكمه خريد پستي كليك كرده و محصول خود را با رنگ مورد نظر خود انتخاب و خريداري كنيد.
اعتماد شما بزرگترين سرمايه براي ماست...
فروشگاه اينترنتي www.kalaharraj.ir
 
 
خريد پستي ميني پنكه لپ تاپ خريد ميني پنكه , خريد پنكه كوچك , خريد پنكه يو اس بي , خريد پنكه كامپيوتر , خريد پنكه لپ تاپ ,
 
 
 
 

ميني پنكه USB

كوچك و قابل حمل

قدرت خنك كنندگي بالا

طراحي مدرن و بسيار شيك

روشن شدن از طريق پورت USB

قابل استفاده بر روي ميز كامپيوتر يا لپ تاپ

ميله گلويي قابل تنظيم 360 درجه‌اي براي تغيير زاويه جهت وزش باد


قيمت : 24800 تومان

 

خريد پستي ميني پنكه كامپيوتر

با استفاده از اين پنكه قدرتمند كه از پورت USB براي چرخش و هوادهي استفاده مي‌كند، علاوه بر آنكه در تابستان در پشت رايانه هواي بسيار مطلوب تر و خنك تري خواهيد داشت، مي‌توانيد آن را براي خنك كردن كيس كامپيوتر در جلوي كيس و با براي خنك كردن لپ تاپ در جلوي لپ تاپ خود قرار دهيد تا به سرعت خنك شوند. همچنين از آنجايي كه اين پنكه با استفاده از پورت USB كار مي‌كند، به راحتي مي توانيد آن در در هرجايي كه پورت خروجي USB وجود داشته باشد مورد استفاده قرار دهيد. مثلا با قرار دادن آن در جلوي داشبورد اتومبيل و اتصال كابل آن به USB دستگاه پخش ماشين مي‌توانيد از اين پنكه در داخل اتومبيل نيز استفاده كنيد.


قيمت : 24800 تومان

ازجمله لوازم جانبي رايج لپ‌تاپ‌ها مي‌توان به كول پد ها اشاره كرد. كول پد هاي از يك فن(موتور الكتريكي كوچك) براي گردش هوا زير لپ‌تاپ استفاده مي‌كنند تا حرارت آن را پايين‌تر آورده و بازده و عملكرد آن را ارتقا بخشند. اما اين بار از فن براي گردش هوا به همان شيوه سنتي، يعني همان پنكه معروف استفاده‌شده است. پنكه، اين موتور الكتريكي ساده يكي از خاطره‌انگيزترين لوازم منزل است. بااينكه مدت‌هاست جاي خود را به كولر و ايركانديشنر ها داده است اما كمتر كسي را مي‌توان يافت كه در دوران كودكي با پنكه‌هاي قديمي منزل پدربزرگ خود خاطره‌اي نداشته باشد. از فرياد زدن در مقابل پنكه و ارتعاش صداي خود گرفته تا فروبردن تكه‌اي كاغذ لاي پره‌هاي پنكه.

اين پنكه كه در ابعاد كوچكي ساخته‌شده حدود 20 سانتي‌متر قطر دارد و داراي يك‌پايه فلزي است كه امكان چرخش سر پنكه به بالا و پايين را فراهم مي‌كند.در زير پايه آن 3 عدد پد لاستيكي كوچك قرار دارد كه لرزش و ارتعاش آن را روي سطوح كاهش مي‌دهد. كم‌صدا و ساكت است و از ابعاد كوچك و وزن حدود 390 گرمي آن‌كه بگذريم در قابليت‌هاي فني آن بايد گفت كه از يك موتور الكتريكي 2.5 واتي بهره مي‌برد كه انرژي موردنياز خود را از طريق كابل يو اس بي 120 سانتي‌متري كه به پشت پنكه متصل است تامين مي‌كند. اين پنكه قابليت حركت نوساني نداشته و در محل خود ثابت مي‌ماند و بايد زاويه و موقعيت دلخواهتان را دستي تنظيم كرده و سپس كافي است آن را به درگاه يو اس بي دستگاه‌هايي مانند لپ‌تاپ وصل كنيد و از گردش هوا لذت ببريد.


قيمت : 24800 تومان
مشخصات كلي :
- كوچك و قابل حمل
- داراي كابل اتصال USB
- داراي ۴ پره فلزي و مستحكم جهت بيشترين ميزان هوادهي
- بدون نياز به درايور يا برنامه نصب
- مصرف بسيار كم (تنها ۲٫۵ وات)
- كاملا بي صدا
- فشرده و كم حجم مناسب براي مسافرت
- قابل استفاده بر روي ميز كامپيوتر ، خنك كردن فضاي داخل كيس كامپيوتر
- ميله گلويي قابل تنظيم ۳۶۰ درجه‌اي براي تغيير زاويه جهت وزش باد
- مجهز به كليد On/Off در پشت پنكه براي سهولت در خاموش و روشن كردن دستگاه بدون نياز به قطع و وصل كابل USB

 

كاربرد ها :
- محل كار و روي ميز كامپيوتر
- خودرو : امكان اتصال به پورت USB پخش خودرو
- منزل : با يك مبدل برق شهر به usb ميتوان از اين گجت در هر كجاي منزل استفاده نمود
- كتابخانه: با توجه به بيصدا بودن فن و كم مصرف بودن و امكان اتصال به لپ تاپ ميتوان براي خنك شدن در كتابخانه استفاده نمود.
- اتاقهاي كوچك بدون تهويه: در اتاقهايي كه هوا جريان ندارد ميني پنكه روي ميز ميتواند يك گجت مفيد باشد
- براي فرار از بوي سيگار در محل كار

 
خريد پستي پنكه , خريد اينترنتي ميني پنكه خانگي , خريد پستي ميني پنكه همراه , خريد اينترنتي پنكه كامپيوتر , خريد پنكه يو اس بي دار ,
 
 
روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

قيمت : 24800 تومان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.